Menu

Blog

  1. Ontdek de laatste trends en nieuwste producten op onze homepage

     

    De vakanties zijn weer achter de rug, en hoewel we afscheid nemen van de zomerse ontspanning, staan we nu aan het begin van een opwindende nieuwe fase: de eindsprint naar de feestdagen. Of het nu gaat om het vinden van het perfecte cadeau voor een geliefde of het upgraden van je eigen stijl voor het komende seizoen, het is van cruciaal belang om goed op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en trends. Gelukkig biedt Schins Leder je een efficiënte en boeiende manier om dit te doen - door simpelweg op de homepage van de website te klikken op de slider met de verleidelijke titel ‘Nieuwe en actuele producten’.

    De Nieuwe en actuele producten-slider op de website van Schins Leder is uw venster naar de meest recente trends. Of het nu gaat om trendy tassen, chique portemonnees of stijlvolle riemen, u vindt hier altijd de nieuwste toev

    Lees meer »
  2. Zomerse Groeten van Schins Leder, altijd open en altijd beschikbaar!

    Terwijl de vakantieperiode in volle gang is, begrijpen we dat u zich afvraagt wanneer Schins Leder haar diensten tijdelijk pauzeert. Maar maakt u zich geen zorgen, we hebben goed nieuws voor u. Wij draaien namelijk gedurende de hele zomer op volle toeren. Geen vertragingen in leveringen, want we blijven net zo snel als u van ons gewend bent.

    Of u nu van een koel speciaalbiertje geniet, van een bezienswaardigheid in een bruisende metropool of de stilte van de natuur: bij Schins Leder gaat de deur nooit op de knip. Ook niet als het vakantie is!

    We realiseren ons hoe belangrijk het voor u is om uw voorraad op peil te houden en snel te kunnen handelen. We vinden dat het onze verantwoordelijkheid als totaalleverancier is om niet in te binden tijdens de zomermaanden. Of u nu gebruik maakt van onze online SL-webshop, telefonisch contact zoekt, of persoonlijk langskomt

    Lees meer »
  3. Wíj blijven up to date en de klant profiteert!

    We zijn er trots op dat we continu nieuwe producten blijven leveren voor de schoenmakerij en de orthopedische schoenmaker. Bij Schins begrijpen we nu eenmaal dat het belangrijk is om met de nieuwste trends en ontwikkelingen in de industrie mee te gaan. Daarom blijven we kort op de bal spelen.

    Door constant nieuwe producten toe te voegen aan ons assortiment, zorgen we ervoor dat we interessant en aantrekkelijk blijven voor onze gewaardeerde klanten. We hechten veel waarde aan het bieden van een breed scala aan producten die voldoen aan de behoeften en eisen van de schoenmakerij en de orthopedische schoenmaker. Of het nu gaat om hoogwaardige materialen, innovatieve gereedschappen of gespecialiseerde producten - we streven er altijd naar om de juiste oplossingen te bieden.

    Tegelijkertijd realiseren we ons dat

    Lees meer »
  4. Wees bewust van je bestelgedrag

    In een wereld waarin de klimaatcrisis steeds prangender wordt, is het hoog tijd dat we verantwoordelijkheid nemen om onze planeet te beschermen. Daar hoort het maken van bewuste keuzes bij, zelfs bij alledaagse handelingen zoals het plaatsen van een bestelling.

    Ook als vakspecialist en ondernemer kunnen we het milieu helpen. Bijvoorbeeld door milieubewust bestellingen te doen. Het antwoord op de vraag ‘Hoe dan?’ is even simpel als doeltreffend. Door gebruik te maken van de kracht van een vast bestelmoment. Door dit te doen, kunnen we onnodige pakketten, tijdverspilling en milieuschade verminderen. Laten we samen ontdekken hoe we een positieve impact kunnen hebben op duurzaamheid door bewust te bestellen.

    Wanneer klanten ad hoc bestellen, kan dit resulteren in meerdere afzonderlijke verzendingen. Dit betekent dat er extra verpakkingsmateriaal nodig is

    Lees meer »
  5. Meer schoenen krijgen een tweede leven, met hulp van de schoenmakersbranche

    In de afgelopen jaren is er een groeiend bewustzijn ontstaan over de impact van de productie van goederen op het milieu, en dit heeft geleid tot meer aandacht voor duurzaamheid in de mode-industrie.

    Veel consumenten beginnen zich ook meer bewust te worden van de waarde van het repareren en onderhouden van producten in plaats van ze weg te gooien en te vervangen door nieuwe. Door schoenen te repareren in plaats van ze weg te gooien en te vervangen, kunnen consumenten geld besparen en tegelijkertijd bijdragen aan een duurzamere manier van consumeren.

     

    Kwaliteitsschoenen die al ingelopen zijn, hebben optimaal comfort en dragen bovendien vaak een uniek karakter. Het repareren van deze schoenen kan ervoor zorgen dat ze langer van waarde blijven en nog meer uitstraling krijgen. Zo kan je klant er langer van genieten.

     

    Onze

    Lees meer »
  6. Schins timmert continue aan de weg voor úw succes

    Bij Schins vinden we het enorm belangrijk om altijd vooruit te kijken en u te helpen uw assortiment up to date te houden. De wereld van schoenen en mode verandert immers voortdurend, en als leverancier is het aan u om te zorgen dat uw klanten hierop kunnen inspelen.

    Gelukkig zijn er veel manieren om uw assortiment interessant en relevant te houden. Door niet alleen te kiezen voor kwaliteitsproducten die zijn essentieel voor het maken van schoenen, maar ook door continu te investeren in nieuwe en innovatieve producten. Zo kun je je klanten immers telkens weer verrassen en laten zien dat je altijd voor ze klaarstaat.

    Een andere manier om je assortiment interessant te houden, is door te kijken naar modetrends. Hierbij kun je denken aan zaken als schoenversieringen en mode-accessoires. Door bijvoorbeeld mooie gespen, bandjes, studs, strass-steentjes of andere

    Lees meer »
  7. Meer omzet? Zorg dan dat je online zichtbaar én actief bent!

    In deze tijd is het internet voor de meeste mensen de belangrijkste bron van informatie. Wanneer we iets willen weten of vinden, is het eerste wat we doen vaak een zoekopdracht in Google plaatsen. Daarom is het voor bedrijven en organisaties essentieel om goed vindbaar te zijn op Google.

    In Nederland wordt ongeveer 95 procent van alle zoekopdrachten uitgevoerd via Google. Dit betekent dat als jouw bedrijf niet goed vindbaar is op Google, je een groot deel van je potentiële klanten misloopt.

    Goede zaken doen begint dus met een website waarop je ook (een deel van) je producten kunt verkopen. Daarnaast gaat het erom dat jouw website hoog scoort in de zoekresultaten van Google. Wanneer iemand zoekt op een bepaald zoekwoord, wil je immers ook dat jouw website bovenaan in de zoekresultaten verschijnt. Als jouw website hoog scoort in de zoekresultaten, vergroot

    Lees meer »
  8. Die lentezon laten we samen schijnen!

    Het is weer bijna lente. Het seizoen waarin de zon aan kracht wint en een kettingreactie aan effecten veroorzaakt waar we alleen maar vrolijk van kunnen worden: het frisse groen van ontluikende blaadjes, de kleurenpracht van bloesem, zoemende beestjes en vriendelijke buitentemperaturen. Tijd om de winter definitief achter ons te laten en de deur open te zetten voor de tijd van bruisend leven.

     

     

    Uiteraard doen wij dit door ons af te vragen wat u dit seizoen van ons nodig heeft om de zon nóg meer te laten schijnen. Want eerlijk is eerlijk, het lentegevoel schreeuwt om aandacht waar je als vakspecialist op wilt anticiperen. Dat betekent dat je je productaanbod en dienstverlening nog eens tegen het licht houdt en jezelf in datzelfde licht afvraagt hoe je je klant zo goed mogelijk kunt bedienen met alles

    Lees meer »
  9. Sterk verkoopargument voor onze NATCH! inlegzolen: ze zijn een weldaad voor je gezondheid én je schoenen

    Als er één productgroep is die substantieel bijdraagt aan het verkoopresultaat van de schoenmaker, dan is het wel die van de inlegzolen. Logisch, want de consument die investeert in een kwalitatief uitmuntend voetbed voorkomt voetproblemen en bevordert het loopcomfort.

    Onze nieuwe productlijn van NATCH! voldoet aan de hoogste eisen. Op het gebied van levensduur, maar vooral op dat van comfort en prestaties.  De klant die investeert in Natch! Inlegzolen, investeert dus niet alleen in een duurzame gezondheid maar ook in een optimale loopafwikkeling. Reden te meer om voor dit assortiment te kiezen. Met iedere tevreden klant zet u uw bedrijf immers in een positief daglicht.

     

    Met de vijf varianten die momenteel bij ons leverbaar zijn, komt iedereen aan z’n trekken. Ook - of misschien wel vooral - uw sportieve klanten: van de

    Lees meer »
  10. We hebben er samen weer een mooi jaar van gemaakt!

    Als we terugblikken op het afgelopen jaar, kunnen we alleen maar trots zijn. Ondanks alle spanningen en onzekerheden in de wereld hebben we de dienstverlening binnen de totale branch namelijk alleen maar zien groeien. Als er al reden tot klagen was, had dit bij een enkele schoenreparateur vooral te maken met te veel werk.

     

     

    Net als in veel andere branches het geval is, zien we ook diverse schoenmakerijen worstelen met het gebrek aan kundige en enthousiaste mensen. Voor deze afnemers is het de kunst om het hoofd koel te houden en kalm te blijven. We kunnen met z’n allen in de branche blijven roepen dat er niet genoeg personeel is, maar daar lossen we niks mee op. Het is veel beter te kijken wat je er zelf aan kunt doen. Zo kun je de situatie eens vanuit een ander perspectief bekijken. Zeg maar, uit een ander vaatje tappen.

    Lees meer »
Pagina